HTML

Kengyelfutó Gyalogkakukk Állatvédő Blogja

Kengyelfutó gyalogkakukkos, a jó értelemben vett hülye, minden tekintetben fanatikus, macskás blogja. Kissé énblogos, meg amolyan frankón megmondós. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Valahogy ezt is el kell kezdeni....

2007.06.13. 22:50 Kismami83

A jelek szerint ahogy öregszem úgy néz ki egyre exhicibionistább leszek. No nem kell rosszra gondolni, nem fogok én semmi olyat felrakni amit manapság trendinek hirdetnek azok a mutogatós nénik, sem olyat amikor futás után tök vörösen, 170-es pulzussal vízért könyörgök. :) Úgyhogy kiskorúakat is a monitor előtt lehet hagyni, sőt...

Egyszerűen egyre több olyan dologgal foglalkozom amiről vagy úgy gondolom, hogy fontos, vagy egyszerűen csak megtaláltam benne önmagam és írni akarok róla.


Ki vagyok én?

Hát Gyalogkakukk. Na jó, legyen kicsit komolyabb. 24 éves vagyok, egy milliós lélekszámú faluban élek, ja és egy oldalborda a sok közül (gyk: nőnemű). :) Munkámat tekintve állatvédek, most már főállásban is. Két honlapnak vagyok a főszerkesztője: http://www.allatbetegseg.hu és http://www.gazditkeres.hu

6 éve kezdtem, kezdő macskásként a neten kolbászolva és macska tartással kapcsolatosan kutakodva valahogy rendszerint állatvédők oldalain kötöttem ki. Elkezdett érdekelni, felhívtam párat nem kell-e ingyen munkaerő (önkéntes), aki elsőként azt mondta, hogy igen, mentem, szó nélkül. Tőlem két órára volt pedig. Rengeteg problémával szembesültem a hat év alatt ami a területet jellemzi, de beleszerelmesedtem és itt ragadtam. Elsősorban a kóbormacska problémákkal szeretnék a neten kívül is foglalkozni. Egyébként két saját sziámi macskám van, jogos a kérdés, hogy miért nem befogadott házi. Majd egyszer erre is kitérek, megvan az oka. Annyit előrebocsátanék, hogy a hiba nem a házimacskákban keresendő...

Ezenkívül amit nem munkával, párommal, barátokkal kávézva, macskázva töltök valahol, akkor futok. Ha ügyes leszek szeptemberig talán félmaraton is lehet belőle. Igyekszem!

Asszem ez most elsőre elég.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allatvedo.blog.hu/api/trackback/id/tr9898288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HaBCiCa 2007.07.03. 13:04:26

Szia! Segítsünk egymásnak és az állatkáknak is! ;) Én: kisherceg.blog.hu és haziallat.blog.hu
Linkcsere, hirdetések stb!
Üdv! Anita
kisherceg.blog@gmail.com

Kismami83 2007.07.04. 10:27:21

Szia,

beszéltünk már erről, amint meglesz az oldalakon a linkajánló (bár tudomásom szerint csak az Állatbetegségen lesz) akkor értesítelek.

Üdv,
Gyalogkakukk
süti beállítások módosítása